Friday, March 19, 2010

Tercapai sedikit ketenangan..

Current Mood: Sedikit tenang dari 5 jam sebelum
Current Listening: Tidak mendengar apa-apa
Weather: Biasa

Kini aku sedikit tenang dari 5 jam sebelum.. Terima kasih kepada seorang hamba Allah yang sudi mendengar segala kesakitan ku.. yang ada untuk menenangkan ku.. tatkala aku ingin seseorang untuk ada di sisi ku.. walaupun dia bukan siapa-siapa.. bukan rakan karib mahupun orang yang akrab dengan ku.. tapi dia berjaya menjadi seorang pakar psikiatri, kaunselor, psikologist dan terapist.. aku harap tuhan dapat membalas kebaikkannya.. dimana kalian teman baik ku? dimana orang yang mengatakan dia sayang kepada ku? kemana semua pergi dimasa aku perlukan satu kekuatan untuk terus hidup.. aku tidak mahu wang ringgit atau tenaga kalian.. aku hanya mahu sedikit masa...

No comments:

Post a Comment