Thursday, January 7, 2010

DIALOG TERBAIK HARI INI..

Current Mood: Setenang air di tasik
Current Listening: Perasaanku Tentang Perasaanku Kepadamu (Dewa 19)
Weather: Macam nk ujan..

DIALOG TERBAIK HARI INI..

1. Masa aku nk beli air kt kantin sekolah.. Pak Hassan @ Tokey kantin tegur aku..

"Cikgu kt sekolah nampak besar.. dekat luar kecik je"
 
   Masa ni aku tersengeh je lar.. nak reply pon x tau nak reply ape.. dah lar masa ni aku tgh haus giler.. 
   aku xtau camne dia bleh nampak aku besar.. sama je saiz aku.. huhuhu aku rasa nampak macam dewasa  ada lar kt sekolah..

2. Masa ni plak kt bilik Ketua Bidang.. Puan Rohaya tegur aku masa aku tengah bertanyakan sesuatu kt Puan Rokhiza..

"Sabrina.. awak ni formal lar"

  Terkejut tiba-tiba Puan Rohaya bersuara.. aku x perasan Puan Rohaya ada kt dalam bilik tu..
  Dia pelik tengok aku panggil Puan Rokhiza.. 'Puan'.. Puan Rohaya soh panggil akak je kt Puan Rokhiza..
  dulu Puan Rokhiza pon memang soh aku panggil dia akak je.. tp aku dh biasa panggil dia 'Puan'..
  lagi pon mmg patut aku panggil dia Puan sebab dia ketua aku.. lgpon tgh keje kot.. profesional lar sket..
  hehehe

3. Masa ni Aini ex-student aku datang jumpa aku.. dia nk cari meja Cikgu Nadiah..

"Cikgu, mana tempat Cikgu Sabrina?"

  Mula-mula aku terkejut.. aku salah dengar ke?? aku pon buat muka pelik.. pastu dia tanya lagi benda yang sama..
ish budak ni.. biar btol.. aku ada kot depan mata dia.. aku pon tanya dia
  'awak nk cari tempat siapa?'.. pastu baru dia tersedar dia salah tanya..  huhuhu.. ske btol nk sebut nama aku..  


4. Dialog ni memang paling aku nyampah sekali nk dengar.. Kak N***** tiba2 datang tegur aku masa aku tengah sibuk buat keje..

Kak N*****: Dik, cuti aritu buat ape?
Aku: Saya duduk umah je..
Kak N*****: Untung lar jadi GSTT.. cuti dok umah pon dapat gaji..

  Aku tau dia sindir GSTT.. macam lar aku x tau dia x suka GSTT.. ape dia nak sibuk pasal dapat gaji ke x.. dia yg bayar gaji ke? dasar dengki btol..



No comments:

Post a Comment